KrilleoKrillan

Alla inlägg under juni 2011

Av Krille o Krillan :'3 - 30 juni 2011 16:15

Halloe alla bloggläsare där ute ;L


Jaow äei Kreille boäii ^^D

Okej, skippa turksnacket, jag e Krille boii, som ni säkert känner igen från msp :F

Detta är min och Diamantkristalls blogg, som ni säkert redan vet.. o.-


Det är otroligt fint väder ute just nu så jag ska nog ta mig en glass och bada lite!

Vad ska ni göra i sommar då? Förutom att sitta vid msp, såklart! ;3


Cya later, alligator!   


P.s Ska fixa min signatur snart, ni får se den senare idag ^w^


/Krille

Av Krille o Krillan :'3 - 30 juni 2011 08:48

Hejhopp! :D


Nu har jag och min gölleplutt startat en blogg tsm ((:

Det är VI som driver denna bloggen:


 

Krille boii                     &                   Diamantkristall       



När det är jag (Diamantkristall) som skriver ett inlägg avslutar jag med denna:

  Dålig kvalité .. höhöhöh (d)

 

Krille fixar en egen sån "signatur" i sitt inlägg,

hoppas ni fortsätter följa bloggen, pözz ;*




Jag lägger nt upp min signatur, ni vet redan att de är jag, Diamantkristall [Krillan] 8D   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga oss ngt sötisar! ;*

0 besvarade frågor

Musiiik! ^w^

Sök i bloggen

Klockaah (;

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards